עקרונות מנחים בעיצוב לוגו
לוגו זה בעצם הסמל של העסק שלכם ואם אתם רוצים לייצג את עצמכם באור חיובי בפני הלקוחות, עליכם יהיה לשיב לב שאתם משקיעים ככל שניתן בעיצוב של לוגו מקצועי בעבור העסק שלכם. כמובן שאין הדבר אומר שתצטרכו לעצב את הלוגו בעצמכם, למרות שהדבר אפשרי אם תהיו נכונים ללמוד את תחום העיצוב הגרפי במשך תקופה ממושכת.
לוגו זה בעצם הסמל של העסק שלכם ואם אתם רוצים לייצג את עצמכם באור חיובי בפני הלקוחות, עליכם יהיה לשיב לב שאתם משקיעים ככל שניתן בעיצוב של לוגו מקצועי בעבור העסק שלכם. כמובן שאין הדבר אומר שתצטרכו לעצב את הלוגו בעצמכם, למרות שהדבר אפשרי אם תהיו נכונים ללמוד את תחום העיצוב הגרפי במשך תקופה ממושכת. בכל אופן, אם תירצו להשאיר את העבודה הקשה למקצוענים, תוכלו פשוט לפנות למעצב גרפי מוסמך שיוכל לסייע לכם בעיצוב לוגו מרשים לעסק שלכם.
איך עיצוב לוגו צריך להתבצע?
עיצוב של לוגו טוב זה דבר לא פשוט בכלל. אנשים רבים חושבים שלוגו זה סתם עיצוב פשוט שעוצב תוך דקות ספורות ללא מחשבה רבה מאחורי כל התהליך. בניגוד למחשבה הזו, עיצוב של לוגו מצריך תכנון מדוקדק, וזאת תוך כדי הבנה מדויקת של אופי העסק והמסר שהוא מנסה להעביר. לכל עסק יש תחומי התעסקות משלו ואי אפשר לעצב לוגו סתם כך מבלי להבין באופן מעמיק את המסר והשירות שהעסק מנסה להעביר ללקוחותיו.
לצד ההבנה של אופי העסק והמסר שהוא מנסה להעביר, כאשר בוחרים לעצב לוגו צריך לעשות שימוש בצבעים נכונים. צבעים אשר יוכלו להופיע בצורה איכותית ומרשימה בתצוגה דיגיטלית ודפוס באופן זהה. יתר על כן, תדעו לכם שניתן לעשות שימוש בדמויות על מנת ליצור זהות נוספת ותחושת מיתוג משופרת ללוגו שמנסים לעצב.
אפשר לראות שישנן לא מעט חברות אשר בוחרות לעצב את הלוגו שלהן עם דמות קטנה שניצבת לצידו. כך למשל, אפשר לראות את הצבי של דואר ישראל. בכל אופן, בעזרת הדמויות הללו ניתן להעביר מסר יותר עמוק ואף להחדיר באופן משמעותי את המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות של העסק שלכם.
איך לבחור מעצב גרפי?
אם אתם בוחרים לעבוד עם מעצב גרפי מהארץ או מחו"ל, עליכם יהיה לשים לב שהוא עוקב אחר הכללים שנציין בהמשך, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים בעצם שאתם עובדים עם איש מקצוע מהימן שידע כיצד לספק לכם עבודה ברמה גבוהה ולוגו שיענה על הציפיות שלכם.
הכשרה – אם אתם בוחרים לעבוד עם מעצב מהארץ, עדיף יהיה שתחפשו אחר שעבר הכשרה במכללה או מוסד לימודי אמין בתחום העיצובי הגרפי. כך תוכלו לדעת שהוא יודע את התחום באופן מעמיק והוא יוכל לספק לכם שירות מקצועי.
תיק עבודות – אפשר לומר שהדבר שהכי צריך לעניין אתכם לפני שאתם בוחרים לעבוד עם מעצב כזה או אחר הוא לבדוק את תיק העבודות של המעצב. כך יתאפשר לכם להעריך אם הוא מסוגל לעמוד בציפיות שלכם ולעצב לוגו שימצא חן בעיניכם ויראה מספיק טוב בעיני הלקוחות שלכם.
מוניטין – אתם ודאי תירצו לשתף פעולה עם מעצב שנחשב לשם דבר בתחומו. אחד אשר נחשב לכזה שמסוגל לעצב לוגואים ברמה גבוהה וידוע ככזה שעשה זאת בעבר בהצלחה בעבור לקוחות רבים.
אם תקפידו לעקוב אחר הטיפים שציינו לעיל תוכלו להיות בטוחים שהמעצב הגרפי שיעבוד איתכם יהיה איש מקצוע מהימן שידע כיצד לענות על הציפיות שלכם באופן אופטימאלי ולספק לכם עבודה ברמה גבוהה להפליא.